ÚNOR V SOAPHORII
Vzrušující období plné lásky zavítalo k nám do soaphoristické dílničky trochu dříve než začátek února, kdy jsme však měli možnost vytvořit něco jiného, přitom nadčasového, účelového a velmi originálního. Valentýn zní někdy už jako klišé, ale jistě víte, že lásky nikdy není dost. Skloubit nadčasovost věčné lásky nebo jednoduše vyznat „Mám Tě rád“ a přitom potěšit naše milé eco-friendly zákazníky se nám podařilo vícenásobně. Přednostně jsme si přáli vytvořit edici, která neomrzí nikoho ani po 14. únoru a naše produkty nevyhoří jako nechtěná láska a neskončí v popelnici či se jinak neznehodnotí. Kolekce rozkošných a velmi užitečných produktů plná něhy a odpovědnosti dostala název
Láskyplná, která sklidila jasný úspěch u Soaphoristů a podle prodejnosti i u obdarovaných milovaných 😊
Plné ruce práce máme neustále, ale tento měsíc byl pořádně rušný a akční hned víckrát. Po naplnění našich srdcí valentýnskou láskou jsme se zaměřili plnou sílou na dokončení nové linie
Dermacare+. Odzkoušené receptury putovaly do „lékárenských bílých plášťů“, opatřily se poutavými etiketami plnými informací, a tak spatřila světlo světa silueta nejnovějších pomocníků k řešení kožních problémů. Naplánovat nám nezbylo nic jiného než focení novinek.
Tvrdým oříškem bylo právě najít vhodné prostory, neboť ty naše výrobní jsou stále vytížené (jak ani náš tým nespí na vavřínech 😊). Pozastavit výrobu je logisticky obtížné naplánovat a dohnat ztráty ještě více. Nemluvě o hygienickém režimu. Překážkou bylo najít vhodné místo v našem blízkém okolí, ale naštěstí jsme narazili na možnost využít rekonstruovanou chemickou laboratoř v místním gymnáziu. Ředitel školy nás s úsměvem přivítal a mohli jsme se nasáčkovat do sněhobílých prostor s cílem zvěčnit naše specialitky.
Naše modelky či modely jsou (ne)obyčejní lidé, kteří zastupují každodenní profese. Běžná, ale přitom profesionální farmaceutka či učitelka se v plném nasazení vžili do určených rolí a podali nadlidské výkony. Se smíchem se rychle rozplynul počáteční stres a jednoduše jsme se naladili na pozitivní vlnu kreativity. Plodné odpoledne vyprodukovalo kromě super fotek i vtipné situace, jako ze sitkomu vystřižené 😊
Ale popřemýšleli jste už někdy, jak vznikají naše produkty? Jakou práci obnáší samotná tvorba, aby produkt splňoval vícenásobně kladené „úkoly“, aby reálně splňoval to, co slibuje našim zákazníkům? Cesta je dlouhá, než můžeme držet v ruce nový prototyp a celý jeho životní cyklus vyhovuje všem určeným faktorům a je v souladu s našimi hodnotami.
Prvořadé je určení funkce a účelovosti kosmetického produktu, na kterou část těla se bude aplikovat, zda se bude jednat o smývatelný nebo nesmývatelný produkt, co má dát našemu zákazníkovi podle jeho požadavků a jaké další přidané hodnoty bude reprezentovat, aby zlepšoval kvalitu života. Odborná literatura, studie a konzultace se specialisty ve svém oboru mnohokrát podají pomocnou ruku a vedou nás se vývoji vpřed. Pokud tyto body jsme splnili, následuje výběr surovin, a to hlavně aktivních a podpůrných látek, které musí působit jednotně a synergicky pro dosažení nejlepších účinků. Formulace a návrh receptur jsou mnohonásobně odzkoušeny a testovány na základní fyzikálně-chemické vlastnosti, stabilitu, snášenlivost a další parametry. Meze naší fantazii se nekladou ani při výběru obalu a dalších obalových materiálů, designu etiket, jejich barevné škály a stylu, při kterém dlouho diskutujeme s tvořivou myslí. Všechno musí klapat na jedničku, abychom mohli prodat do Vašich rukou kus perfektně promyšleného produktu.